REKLAMÁCIE, VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:
– ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
– ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, prasknutie, apod.)
– ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy
REKLAMÁCIE A VÝMENA TOVARU
Reklamovaný tovar posielajte výhradne na adresu: Faniak s.r.o., Vrbovská cesta 17, 921 01 Piešťany. Ak je možné v originálnom balení s priloženým formulárom. O vybavení reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať.
VRÁTENIE TOVARU
ZÁKLADNÉ ZÁSADY REKLAMÁCIÍ A VÝMENY TOVARU
REKLAMÁCIU NEAKCEPTUJEME, AK CHYBA VZNIKLA NESPRÁVNYM POUŽÍVANÍM, RESP. KTORÉ JE V ROZPORE S NÁVODOM NA POUŽITIE.
REKLAMÁCIU NEAKCEPTUJEME, AK CHYBA VZNIKLA MECHANICKÝM POŠKODENÍM (ZLOMENIE, ROZBITIE, POŠKRIABANIE, ROZTRHNUTIE, PRASKNUTIE, A POD.)
REKLAMÁCIU NEAKCEPTUJEME, AK CHYBA VZNIKLA V DÔSLEDKU ŽIVELNEJ POHROMY.
PREDÁVAJÚCI ZODPOVEDÁ ZA CHYBY, KTORÉ MÁ TOVAR PRI PREVZATÍ KUPUJÚCIM, ALEBO KTORÉ SA OBJAVIA V PRIEBEHU ZÁRUČNEJ DOBY.
AKO MÁM POSTUPOVAŤ?
Rozhodol si sa pre jednu z ponúkaných možností?
Priprav si reklamovaný tovar a vyplň náš reklamačný formulár. Sme zástancami šetrenia s papierom a ochrany životného prostredia, preto sa vyhneme zbytočným papierovačkám.
ZAČAŤ PROCES REKLAMÁCIE
PREDMET A DÔVOD REKLAMÁCIE
NEPREHLIADNI TIPY K VYPLNENIU FORMULÁRA
ČÍSLO SVOJEJ OBJEDNÁVKY NÁJDEŠ V POTVRDZUJÚCOM EMAILY, KTORÝ SME TI ZASLALI PO PRIJATÍ OBJEDNÁVKY.